woensdag 16 januari 2008

Fortrolig...

Even een paar nieuwtjes opdateren, op de vlucht voor het schrijven van sollicitatiebrieven :o)

De ambassade vroeg me vorige week om een tweede keer op gesprek te komen met de ambassadeur zelf, wat ik afgelopen maandag met plezier heb gedaan. Nu is het nog een paar daagjes afwachten wat hun conclusie gaat zijn, want het is me niet helemaal duidelijk hoeveel geschikte kandidaten er nu precies zijn... Ben supernerveus, natuurlijk. En blijf ondertussen verderzoeken naar werk, maar hoop eigenlijk dat het die bij de ambassade wordt...
Ander nieuws dat wel supergoed is, is dat ik een kamer heb gevonden voor de komende twee maanden. Zoals de meesten waarschijnlijk wisten, is de kamer waar ik nu zit een heel tijdelijke oplossing, eentje van één maand om precies te zijn. Dus moest ik, naast werk, ook een andere kamer zien te vinden waar ik een paar maandjes kon intrekken. Die heb ik maandag dus gevonden, in een supergezellig collectief met 5 anderen, een prachtige grote keuken en een grote living -wat hier namelijk ontbreekt -en midden in het centrum voor weinig geld :) Echt perfect!

Verder gebeurt er weinig noemenswaardig, voel me in een moratorium tot ik reactie krijg over mijn sollicitatie... Dus iedereen duimen!! Hehehe.

groetsjes uit la norvège

Geen opmerkingen: