donderdag 31 januari 2008

Grått og våt....

Grijs en nat, dat is zo ongeveer de weerkundig toestand in Oslo op dit ogenblik.  Treurig hoor ;)

Intussen ben ik verhuisd naar een nieuwe locatie, naar de kamer van een meisje dat nu voor bijna twee maanden in India zit. Het is een kleine maar erg gezellige kamer, met veel hout en een grote tafel die me perfect past om te naaien/tekenen en dergelijke :) Verder is het hier - zeker vergeleken bij het appartement waar ik vandaan kom - ongelooflijk rommelig. Alles is zowat stuk geloof ik -afwasmachine, koelkast, noem maar op, maar tegelijk heerst er wel een gezellige sfeer dus het maakt me niet zo heel veel uit. In de kamer naast me woont iemand die blijkbaar hetzelfde waak-slaapritme heeft als ik, in de zin van niet in bed voor twee uur snachts en dan smorgens natuurlijk ook niet al te vroeg eruit ;) Maar dat ritme ga ik niet al te lang meer kunnen aanhouden, als ik volgende maand elke dag om zeven op moet staan, hehe.
Zonet heb ik opgemerkt dat als ik uit mijn raam kijk, ik full view heb op mensen die zich het leplazarus staan te trainen in één of ander miniscuul fitness-centrumpje. Ze zien er niet al te vrolijk uit als je het mij vraagt, maar dat is misschien projectie -sportfanaat als ik ben. hahaha.

Over een half uurtje komt Tomek aan in Oslo. Kijk er echt naar uit om hem te zien, hoewel de afgelopen maand wel  voorbij gevlogen is. Ik kijk wel op tegen de ruk die hierna komt, tot eind april gaan we elkaar namelijk niet zien, vermoed ik. Da's wel erg lang.... Maar met een beetje geluk vliegt m'n kat al wel mijn richting uit ergens in maart, dus dan heb ik haar warme lijfje toch al om te knuffelen :)

Okay, dat was het weer voor deze keer (Tomek komt zo meteen aan dus moet me haasten), oogjes dicht en snaveltjes toe,

Warme groetjes iedereen!!

1 opmerking:

ingrid zei

het is fijn te zien dat alles zo vlot verloopt,geniet van de tijd die je hebt met je ventje en dan ertegenaan he,heel veel succes met je baan en tot binnenkort.
groetjes Ingrid